「なでなでおんなのこ6」のAndroid版も英語に対応する更新を申請いたしました。(DLsiteさんの翻訳サービスを利用させていただいたため、英語に対応している作品データはDLsiteさんからダウンロードしたもののみとなっております。大変恐縮でございますが、ご理解をお願い申し上げます。)

The Android version of "Nadenade Onnanoko 6" has also become English. (Because we used DLsite's translation service, data compatible with English is only downloaded from DLsite.)


また、Android版ようにゲームバランスの調整と操作感の改善を行いました。Android版はPC版と比べて操作感の違いもあり、かなり難易度が高くなっていたようでしたので、今回の更新でかなり遊びやすい難易度まで下げたつもりでございます

Also, we adjusted the game balance and improved the operation feeling for the Android version. The Android version has a difference in operation feeling compared with the PC version, it seems that the degree of difficulty was rather high, so it became quite easy with this update.


そして、なでなでおんなのこ7ですが、Live2Dというものをつかって新しいアニメーションを試みていたのですが、Live2Dのバージョンが2.0から3.0になるにあたり、色々と困ったことが起きてしまい、アニメーションを最初から作り直さないといけない感じになってきてしまいました
かなり苦しんでおります 

And, although it is "Nadenade Onnanoko 7", I tried a new animation using Live2D, but as Live2D version changed from 2.0 to 3.0, various troubles happened Okay, it has become a feeling I have to recreate the animation from the beginning
I am pretty suffering